sobota 15. března 2014

MĚJ RÁD SKUTEČNOST


(autorka: Katie Byron)

Nikdo nedokáže kontrolovat své myšlenky, ačkoli někteří lidé tvrdí, že se jim to podařilo. Nenechávám své myšlenky jít – přistupuji k nim s porozuměním. Pak ony nechávají jít mě.

Myšlenky jsou jako vánek nebo listy na stromech či padající kapky deště. Vypadají tak a díky otázkám se z nich mohou stát naši přátelé. Hádali byste se s kapkou deště? Dešťové kapky nejsou osobní a myšlenky také ne. Jakmile jednou přistoupíte k nějaké bolestné představě s porozuměním, další setkání s ní už shledáte zajímavým. Co bylo noční můrou, bude jenom zajímavé. Až se ta myšlenka objeví příště, budete se jí třeba smát. A později si jí možná už ani nevšimnete. V tom spočívá síla toho, že milujete to, co je.

Každý je svým zrcadlovým odrazem – vaše vlastní myšlení se k vám vrací.

Kdybych se chtěla modlit,
modlila bych se takto:
,,Bože, ušetři mě touhy po lásce,
souhlasu a uznání.
Amen.“




2 komentáře:

  1. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sono così orgoglioso e felice di essere qui per condividere questa straordinaria testimonianza, meravigliosa e straordinaria, non riesco a credere che ora il mio ex marito sia qui con me a implorare per tutte le sue azioni sbagliate, dicendomi quanto si sentisse vuoto per tutto il tempo era via, mi ha lasciato e mi ha fatto tanto male dopo un divorzio avvenuto 5 mesi fa. E tutto questo miracolo è successo subito dopo aver contattato il dottor Egwali per chiedere aiuto, sono la donna più felice del mondo oggi direi di averlo di nuovo al mio fianco. È un miracolo per me e la mia famiglia ed eterno piacere e allegria. Sono così felice ora e non so quanto esprimere la mia gratitudine e apprezzamento al Dr.Egwali. Lo consiglio vivamente se hai bisogno di aiuto immediato in quanto è garantito.
    Inviagli un'e-mail oggi /dregwalispellhome@gmail.com o tramite
    WhatsApp: +2348122948392

    OdpovědětVymazat